Friday, September 26, 2008

רגב הוד

רגב יהודה נולד ב-1980 ברחובות. הופעתו הראשונה בפני קהל היתה בגיל 12, אז כיכב במסיבת הסיום של בית ספרו. בהופעה זו, לטענתו, דבק בו חידק המוסיקה. נסיונותיו הבלתי נלאים של אביו להרחיקו מהבמה, נתקלו בהתנגדות מצד בני משפחה, שהפצירו באב שיניח לילד לבטא את כשרונותיו. הוד החל להשקיע את כל מרצו במוסיקה. הוא הופיע כזמר וכשחקן במופעי בית הספר. במקביל הופיע גם באירועים משפחתיים וכזמר חימום במועדונים. לקראת גיוסו לצה"ל ניסה הוד להתקבל ללהקה צבאית, אך ללא הצלחה. כשמלאו להוד 19, חבר לאלון צדוק, שהיה מנהלו האישי של אייל גולן. בשנת 1999 יצא לאור אלבום הבכורה של הוד, עד השקיעה האחרונה. את האלבום הפיקה חברת "הד ארצי" ואביחי מליחי הופקד על הניהול המוסיקלי. האלבום זכה בהצלחה ומכר מעל 10,000 עותקים.
שנה לאחר יציאת אלבום הבכורה, החליטה חברת "הד ארצי" להחתים את הוד על חוזה להפקת אלבום נוסף. מיקי גבריאלוב הפיק מוסיקלית את כל האלבום, כתב והלחין חמישה שירים מתוכו, ואף מבצע באלבום דואט עם הוד. לאלבום קראו בעקבותייך.

בשנת 2003 הוציא הוד שני סינגלים: הבלדה המצליחה "התינשאי לי" ו"שש בש". האלבום המלא, שנקרא גם הוא התינשאי לי, יצא בינואר 2004 והיה השלישי במספר של הוד. באלבום נכלל גם חידוש לשיר "חורף 73", שבוצע במקור על ידי להקת חיל חינוך מיוחד.
בשנת 2005 הוציא הוד את האלבום אני לא מלך. האלבום כלל לראשונה שירים שכתב הוד בעצמו. בנוסף כלל האלבום חידוש לשיר "מה תאמרי" של יזהר אשדות, דואט עם רינת בר (שכתבה והלחינה מספר שירים נוספים בדיסק) - "חולם על הירח", ושיתופי פעולה עם משפחת תאקט.
כיום עובד הוד על אלבומו החמישי, "מהפך", ממנו יצאו לרדיו שיר הנושא, "בואי תגידי" ו"קונצרט חיי". במקביל הוא מגיש תוכנית מוזיקה אישית ברדיו לב המדינה ומפרסם בלוג אישי באתר ערוץ 24.